هدف گذاری کمیته امداد مازندران برای ایجاد بیش از ۱۷هزار فرصت شغلی

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) است، گفت:در سال جاری ۱۷هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان،ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران- امروز(۱۳اسفند) در حاشیه بازدید از بازارچه نوروزی مراکز نیکوکاری طنین مهربانی، حضرت قائم(عج) و مهرآفرین شهرستان ساری که در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در میدان امام خمینی(ره) برپا شده، ضمن تحسین همت والای مراکز نیکوکاری برای دست یابی مددجویان به خودکفایی، اظهارکرد: توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد اولویت اصلی این نهاد حمایتی است.

وی گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام سال نو، این بازارچه ها در سراسر استان برای عرضه محصولات خانواده هایی که از تسهیلات اشتغال کمیته امدادبهره مند شدند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا روحیه امید و خودباوری را در مددجویان ایجاد کنیم و زمینه خودکفایی آنها را فراهم سازیم، افزود: خانوادهایی که از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند تا ۲ سال از چرخه حمایت امداد خارج نمی شوند تا درآمد خانواده به ثبات برسد.

 

وی گفت: سه هزار نفر از افرادی که در سال های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند و طرح های اشتغال ایجاد نمودند در خرداد ۱۴۰۲ در جشن خودکفایی از گردونه حمایت امداد خارج می شوند.

حجت الاسلام عالیشاه یادآورشد: بازارچه نوروزی مراکز نیکوکاری ساری  با ۴۰ غرفه عرضه محصولات مددجویان و مجریان طرح اشتغال کمیته امداد تا ۱۷ اسفند ماه در سالن نمایشگاهی اداره کل ارشاد اسلامی ساری پذیرای عموم علاقه مندان است.
 

کد خبر 1255787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha