احیای موقوفه عمرانی مساجد در فارس

ایمانیه گفت: حوزه سخت افزایی مساجد با مسئولان اجرایی استان است که در پی احیای موقوفه عمرانی مساجد در فارس هستیم که برای تامین اعتبارات مالی مساجد نقش موثری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (13 اسفند) در مراسم گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: برای برخورداری از مدینه فاضله در شرایط حاضر باید توجه جدی به مساجد داشته باشیم

استاندار فارس افزود: حوزه سخت افزایی مساجد با مسئولان اجرایی استان است که در پی احیای موقوفه عمرانی مساجد در فارس هستیم و برای تامین اعتبارات مالی مساجد مانند مرمت و بازسازی و ... نقش موثری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امکان ایجاد تجاری سازی در مساجد با هدف کمک به تامین مالی مساجد در تمام مساجد استان وجود دارد.

ایمانیه با تاکید بر لزوم احداث خانه عالم در مساجد اظهار کرد: خانه عالم را پررنگ تر از قبل پیگیری می کنیم و سال آینده هم با جدیت بیشتری دنبال می شود.

اگر در مساجد نمازهای جماعت به دلیل عدم وجود امام جماعت برگزار نشود، موضوع خوبی نیست و باید با زمان بندی مناسب امکان حضور ائمه جماعات در تمام مساجد استان فراهم شود و حضور امام جماعت در موفقیت طرح محله محوری و ایجاد تبادل نظر با نوجوانان و جوانان و مردم محله تاثیر بسزایی دارد.

خاطر نشان می شود در این مراسم از خانواده های شهدا و مدیران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس هم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1255791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha