میزبانی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع چالوس از جشن نیمه شعبان

کاظمی مازندرانی گفت: بزرگداشت و نکوداشت اعیاد شعبانیه و به خصوص بزرگداشت نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت یکی از برنامه های مهم و محوری کانون مسجد جامع چالوس است که در شب نیمه شعبان برگزار می شود.

سید یحیی کاظمی مازندرانی-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس -  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه و ماه شعبان اظهار کرد: کانون های مساجد با هدف نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی تلاش دارند تا ارزش ها حفظ و به نسل جدید منتقل شود و لذا برنامه های مناسبتی با قوت در کانون مساجد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برکات و اعمال ماه شعبان افزود: در ماه شریف شعبان برخی موارد بسیار سفارش شده است که یک مورد آن روزه‌داری است؛ رسول گرامی اسلام طبق صلوات شعبانیه همواره روزه‌داری ماه شعبان را در زندگی خود داشته‌اند، شب‌خیزی و نماز شب نیز همیشه در برنامه حضرت به‌ویژه در ماه شعبان بوده است.

 

کاظمی خاطر نشان کرد: تقویت فرهنگ مهدویت نقش مهمی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه دارد و جشن بزرگ نیمه شعبان در مساجد شهرستان چالوس با محوریت کانون های فرهنگی هنری مسجد جامع و هیات خدمتگزاران مسجد جامع چالوس برگزار می شود.

 

وی گفت: بزرگداشت و نکوداشت اعیاد شعبانیه و به خصوص بزرگداشت نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت یکی از برنامه ها مهم و محوری کانون مسجد جامع چالوس است که در شب نیمه شعبان برگزار می شود.

 

کاظمی افزود: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رهنمایی دکترای فلسفه تعلیم و تربیتاز دانشگاه مکگیل کانادا و عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم و با نوای مهدی ستارزاده 16 اسفندماه در شب نیمه شعبان در مسجد جامع چالوس برگزار می شود.

کد خبر 1255792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha