نمایشگاه عرضه مُد و لباس ایرانی اسلامی به مدت یک هفته در کرمان فعال است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان لباسی که بیانگر شخصیت زن مسلمان ایرانی و اسلامی باشد و حمایت از تولید کنندگان، طراحان و خیاطان را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اکرم رنجبر، شنبه (۱۳ اسفند) در حاشیه افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی گفت: این نمایشگاه با دو هدف برگزار می شود؛ نخست اینکه لباسی به جامعه عرضه شود که بیانگر شخصیت زن مسلمان ایرانی و اسلامی باشد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان دومین هدف برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولید کنندگان، طراحان و خیاطان دانست و افزود: از افتخارات این نمایشگاه این است همه ۲۱ نفر شرکت کننده اعم از طراح و خیاط و تولیدکننده همه از استان کرمان هستند.

 

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از  ۱۳ تا ۱۸ اسفند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ در مرکز نیکوکاری نفس واقع در خیابان شهید چمران، کوچه شماره ۱۸ دایر است؛ اظهار کرد: در صورت استقبال، سال آینده نیز نمایشگاه برگزار می شود.

 

سرهنگ احمد مرادی، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان هم بیان کرد: در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان داخلی و به منظور ترویج مُد و لباس ایرانی اسلامی این افتتاحیه انجام می شود تا تولیدکننده کار خود را عرضه و ارتباط میان تولیدکننده و فروشنده با کوتاه کردن دست واسطه و دلال بنا به توصیه مقام معظم رهبری، شکل بگیرد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1255798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha