حضور روحانیت بومی لرستان ظرفیتی عظیم برای اثرگذاری در عرصه تبلیغ است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به حضور ۲ هزار روحانی در استان و همین تعداد روحانی لرستانی مقیم قم، گفت: حضور این جمعیت می تواند در لرستان اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۱۳اسفند)، در جلسه طلاب و فضلای بروجردی مقیم قم که در حسینیه آیت‌الله آل علی قم برگزار شد، اظهار داشت: ما دارای میراث گرانقدری از علمای برخاسته از استان لرستان هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بروجرد علمای بزرگی را همچون آیت الله العظمی بروجردی تقدیم کشور کرده است، افزود: باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

وی به تهاجمات فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن جهاد تبیین و روشنگری است که رهبر معظم انقلاب نیز توصیه های فراوانی در این زمینه داشته اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به اینکه این تهاجم دشمن، تهاجم یک کشور و چند کشور علیه ما نیست، خاطرنشان کرد: دشمنان، قوت ایران اسلامی را مشاهده کرده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران، صف آرایی کرده اند.

 

وی ادامه داد: امروز مطابق با سندهای بالادستی آمریکا، ایران اسلامی محور نگرانی ایالات متحده عنوان شده و تقابل های خود را مطابق با برنامه ریزی های خود انجام می دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اعتماد، امید و ایمان مردم، سه مؤلفه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این مولفه ها دشمن را در برنامه ریزی های خود ناکام گذاشته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در استان لرستان بیش از ۲۰۰ روحانی طرح هجرت و مستقر در حال انجام وظیفه هستند، یادآور شد: حدود ۶۵۰ نفر در مدارس آموزش و پرورش به عنوان طرح امین حضور و فعالیت دارند.

 

امام جمعه خرم آباد به فعالیت مدارس علمیه استان اشاره و بیان کرد: ۲۶ مدرسه علمیه برادران و خواهران در شهرهای گوناگون استان مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ۸۰ روحانی در دانشگاه های استان در مناسبت های تبلیغی مشغول تبلیغ هستند، گفت: همچنان ظرفیت های خالی زیادی در استان وجود دارد که نیازمند حضور فضلا و روحانیون در سطح استان است تخصص و ظرفیت شما می تواند اثرگذار باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه 2 هزار روحانی در استان لرستان و تقریبا همین تعداد در شهر مقدس قم حضور دارند، اظهار کرد: این ظرفیت می تواند منشأ خیرات و خدمات برای استان و سایر استان ها باشند.

کد خبر 1255805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha