برنامه ریزی فرهنگی و اقتصادی لازمه اجرای طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری است

سیدمهدی میرغفاری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی و اقتصادی لازمه اجرای طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: حمایت از خانواده ها به منظور اجرای طرح فرزندآوری و جمعیت اهمیت اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سیدمهدی میرغفاری طی دیدار از خانواده هایی که صاحب چندقلو که شنبه ۱۳ اسفند انجام شد، گفت: حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری از برنامه های فرهنگی جامعه است. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: حمایت از خانواده ها به منظور فرزندآوری وجمعیت اهمیت ویژه ای دارد به همین منظور از حیث فرهنگی و اقتصادی ساز و کارهای آن باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری بیان کرد: حمایت های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جوانی جمعیت و فرزندآوری ادامه دار است. 

 

گفتنی است،در دیدار با خانواده صاحب سه قلو در مهرشهر کرج ، بسته های حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خانواده فرزندان سه قلو اهداء شد.

 

لازم به ذکر است، تعداد سه بسته لبخند مادری (هر بسته شامل ۴۰ قلم کالای ضروری مادر و فرزند) و سه قطعه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و ۷۲ بسته پوشک به این خانواده اهداء نمود.

 

وی  در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت اعلام کرد که حمایت های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از خانواده هایی که صاحب فرزند ۳ قلو و ۴ قلو می شوند بدون محدودیت در حال اجراء می باشد.

 

گفتنی است در سال جاری این هفتمین حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از خانواده های صاحب چندقلو در استان البرز است. 

کد خبر 1255835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha