نیمه شعبان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مهدویت است

حجت الاسلام کریمی،گفت : نیمه شعبان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مهدویت است و بایدبا برگزاری جشن های مختلف در این ایام نسل جوان را با فرهنگ مهدویت بیشتر از پیش آشنا کنیم.

حجت الاسلام هوشنگ کریمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فراررسیدم نیمه شعبان ،گفت: برگزاری مراسم نیمه شعبان فقط مختص به ایران و شیعیان نیست بلکه تمام مسلمانان جهان نیز چنین مراسم وسیعی به همین مناسبت برگزار می‌ کنند .

امام جمعه موقت سرپل ذهاب ،افزود: در روایات و احادیث امامان آمده است شب نیمه شعبان از جمله پر فضیلت ترین شب‌ها برای احیا و شب زنده داری، دعا و عبادت است.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن نیمه شعبان امسال پرشور تر از سال‌های گذشته و به صورت باشکوه تر و با حضور گسترده و چشمگیر مردم برگزار و محتوا و کیفیت برنامه‌های جشن نیمه شعبان با کیفیت و با استقبال پرشور مردم برگزار شود.

 

حجت الاسلام کریمی، تصریح کرد: یکی از اعمال مهم در روز نیمه شعبان دعا برای تعجیل در فرج حضرت است که در خلال مراسمات شادی با دل های پاک و مخلص برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عج) دعا کنیم تا این انقلاب اسلامی هرچه سریعتر با فراهم شدن مقدمات ظهور به انقلاب جهانی امام زمان عج) وصل شود . 

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب،اظهار کرد: بدون شک ظهور آن حضرت و تعجیل در امر فرج آن یگانه خلیفه الهی و خلف یکتای همه ی انبیاء مرسلین و ائمه طاهرین ، نجات همگان را از جهالت و ضلالت و گمراهی بدنبال خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: شب نيمه شعبان از چنان اهميتي برخوردار است كه هم‌رديف و هم‌پاي شب‌هاي قدر قرار دارد و از اين موقعيت مي‌توان چون شب‌هاي قدر ماه مبارك رمضان براي كسب خيرات و بركات معنوي بهره برد .

کد خبر 1255837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha