بانک اطلاعاتی بانوان تاثیرگذار در کردستان تشکیل می‌شود

زاله از تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته و تاثیرگذار در استان کردستان خبر داد.

گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، زینب زاله _مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان_  در همایش زنان تاثیرگذار در سنندج اظهار کرد: کنگره بانوان موثر از برنامه‌های ابلاغی مرکز بود که خوشبختانه با تلاش چند ماه حسب وظیفه انجام شد و امروز شاهد برگزاری آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه از اصلی‌ترین مشکلات ما در برگزاری این برنامه‌ها نبود بانک اطلاعاتی دقیق از بانوان فرهیخته استان کردستان بود، افزود: عدم دسترسی به چنین بانک موضوعی، موجب شد فراخوانی را به دستگاه‌های مختلف بفرستیم.

 

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان افزود: در مجموع 120 نفر از بانوان موثر و فرهیخته به دفتر امور بانوان استان معرفی شدند و در کمیته ارزیابی توانستیم 3 بانو را که بیشترین امتیاز را در ارزیابی داوران کسب کردند معرفی و در همایش بانوان فرهیخته کشور حضور یافتند و تجلیل شدند.

 

وی تصریح کرد: کانون بانوان موثر و فرهیخته در استان کردستان فعال شده و قطعا در طول سال آینده به صورت جدی‌تر فعالیت خواهد کرد.

 

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: در قالب این کانون سعی می‌کنیم در مناسبت‌های مختلف الگوی زن موفق در استان را به جامعه معرفی کنیم بنابراین در همین راستا یک سایت ایجاد شده و بانوان موفق و تاثیرگذار در صورت تمایل می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند و در صورت داشتن ملاک‌های لازم در دومین کنگره زنان موثر معرفی خواهند شد.

کد خبر 1255873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha