لزوم به روز بودن کانون های فرهنگی هنری

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری می توانند منشا خیر و برکت برای جامعه باشند، گفت: کانون های مساجد اگر به روز و مسئول آن دغدغه مند و اهل مشاوره باشد قطعا می توانند نقش موثری در زمینه جذب نوجوانان و جوانان ایفا کنند.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی-امام جمعه طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مسجد در فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی از جایگاه رفیع و والایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه مساجد، کانون شکل گیری انقلاب اسلامی بوده اند، افزود: از درون مساجد شاهد این بودیم که نیروها، انقلاب را ساماندهی و مدیریت می کردند و امام راحل بر اهمیت و نقش مساجد بسیار تاکید داشته اند.

 

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مسجد دارای ارکانی است تا بتواند فعالیت های سالم و موثر و درستی انجام بدهد و محوریت مسجد بر عهده امام جماعت قرار دارد و در کنار امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند فعالیت کنند.

 

امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند منشا خیر و برکت برای جامعه باشند، ادامه داد: کانون های مساجد باید یک برنامه صحیح و سالم فرهنگی و هنری جذاب برای نوجوانان و جوانان اجرا کنند تا شاهد جذب نسل جدید به سمت مساجد باشیم.

 

وی در ادامه گفت: شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات انقلاب اسلامی است که به منظور جذب جوانان و نوجوانان رسالتی در زمینه های هنری، فرهنگی و ورزشی و ... بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام محمدی عنوان داشت: کانون های مساجد اگر به روز و مسئول آن دغدغه مند و اهل مشاوره باشد قطعا می توانند نقش موثری در زمینه های جذب نوجوانان و جوانان به سمت مساجد و برنامه های مسجد ایفا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1255896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha