بچه مسجدی ها با «طنین گلدسته» همراه شدند

مسابقه اذان «طنین گلدسته» ویژه مؤذنان کودک و نوجوان با مشارکت کانون فرهنگی و هنری نسیم رحمت و ارکان مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سید امیررضا سیدی زاده -مدیر کانون فرهنگی و هنری نسیم رحمت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بجنورد- اعلام کرد: مسابقه اذان «طنین گلدسته» به نیت بزرگداشت مقام مؤذن کربلا، حضرت عـلـی اکــبــرعلیه‌السلام در مسجد برنامه ریزی و اجرا شد.



وی افزود: کودکان و نوجوانان در سه رده سنی پیش از دبستان، دبستان و متوسطه اول با هم رقابت کردند و پس از ارزیابی داوران، نفرات منتخب معرفی و تقدیر شدند.



سیدی زاده داوران این مسابقه را «حسین اربابی» و «عـادل صـمدی» از اساتید قرآنی و قاریان برجسته استان نام برد و گفت: برگزاری محفل قرآنی و کرسی تلاوت نور با حضور اساتید و داوران  نام برده و نیز قاری نوجوان «محمدطاهر زحمتکش» و نیز مولودی خوانی «سید باقر سیدی‌زاده» از برنامه های تکمیلی این مسابقه و مراسم اختتامیه آن بود.



مدیر کانون نسیم رحمت بجنورد بیان کرد: 15  کودک و نوجوان در این دوره با هم رقابت کردند که به هفت برگزیده جوایزی اهداء شد.

 

وی نفرات برتر مقطع پیش دبستانی را محمدحسن براتی چهار ساله، مقطع ابتدایی، محمدمهدی زحمتکش، مهدی ایزانلو و طاها روحانی معرفی کرد و افزود: در مقطع متوسطه اول هم محمدطاهر زحمتکش، امیرمهدی توبه‌ای و ابوالفضل روحانی‌ برگزیده شدند.

کد خبر 1255912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha