نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بازوهای محکم نظام هستند

عبدالله پور با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بازوهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و از ایشان تبعیت کنیم زیرا مسیر رستگاری اجرای همین مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور - فرمانده سپاه قدس گیلان- امروز(یک‌شنبه، ۱۴ اسفند) در اولین همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان گفت: سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) و تمامی نیروهای امنیتی بازوهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خیلی از اقدامات این سربازان گمنام دیده نمی‌شود و تمامی برنامه‌های آنان گمنام ولی جهادی است. 

 

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و سربازان گمنام اطلاعات سپاه در ایجاد آرامش جامعه نقشی موثر دارند افزود: بسیاری از کارهای این سربازان یادآور ایثار و رشادت رزمندگان و روزهای دوران دفاع مقدس است.

 

عبدالله‌پور انقلاب اسلامی ایران را آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی دانست و بیان کرد:سربازان گمنام امام زمان(عج) باید این فرصت را غنیمت شمرده و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند.

 

وی بر لزوم توجه به افزایش صبر و استقامت در بین آحاد مردم و به ویژه در بین نیروهای سازمان اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان تاکید کرد و اظهارداشت: باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و از ایشان تبعیت کنیم زیرا مسیر رستگاری در اجرای همین مهم است.


وی با اشاره به تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گیلان جهت ایجاد امنیت در جامعه در دوران اغتشاشات، تصریح کرد: در استان گیلان و در سریعترین زمان ممکن بسیاری از لیدرهای آشوبات شناسایی و بازداشت شدند که این امر حاکی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در گیلان است.


 

کد خبر 1255988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha