فعالیت ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی با محوریت مساجد

عرب از فعالیت ۱۵۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با همکاری معتمدان محلات در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی- امروز یکشنبه (۱۴ اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  اظهار کرد: در سال جاری با همکاری بانک‌های عامل ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خراسان جنوبی برای خانواده‌های نیازمند ایجاد شده است.

 

وی در ادامه گفت: امسال پنج هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.

 

عرب با بیان اینکه در سال جاری هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان با توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج شدند، افزود: در سال جاری پنج هزار و ۵۰۰ خدمت از جمله احداث و تعمیر مسکن، تعمیر و احداث سرویس بهداشتی و گازکشی منازل در حوزه مسکن به مددجویان تحت پوشش ارائه شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح بیش از ۲۳ هزار مسکن مددجویان را در سطح کشور داریم که هزار و ۳۸۰ مورد مربوط به خراسان جنوبی است.

 

وی بیان کرد: در راستای فرهنگ قرض‌الحسنه و گره‌گشایی از نیازمندان از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۱۷ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه‌های اشتغال، درمان، معیشت، کارگشایی و … پرداخت شده است.

 

عرب از فعالیت ۱۵۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با همکاری معتمدان محلات در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در حوزه فرهنگی امسال با همکاری نیکوکاران سه هزار نفر در سال جاری به مشهد، قم و عتبات اعزام شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال هزار و ۹۵۰ سری جهیزیه به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شده است، بیان کرد: همچنین در سال جاری پنج هزار و ۵۰۰ مادر و کودک دارای سوء تغذیه در خراسان جنوبی مورد حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند.

 

 

کد خبر 1256008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha