فعال سازی ۵۲ مسجد در شهرستان آستانه اشرفیه

موسوی از فعال شدن مساجد با استفاده از ظرفیت طلاب در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این راستا ۵۲ مسجد در شهرستان آستانه فعال سازی شد.

سیدرضا موسوی -مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آستانه اشرفیه-  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فعال شدن مساجد با استفاده از ظرفیت طلاب حوزه علمیه گفت و تصریح کرد: به منظور اقامه نماز جماعت در  مساجد شهرستان با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه برادران شهرستان توانستیم مساجد محل را فعال کرده و کارکرد آنرا احیا کنیم.

 

وی افزود: با پیگیری دبیر بسیج مساجد و محلات ناحیه و نیز تعلیم و تربیت ناحیه، تفاهم نامه‌ ای مبنی بر اینکه تعدادی زیادی از مساجد شهرستان فعال نیستند و ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه علمیه شهرستان به امضا رسید.

 

موسوی اذعان کرد: طبق این تفاهم نامه با توجه به اینکه تعداد طلبه هایی که در حال تدریس هستند و محل زندگی آنان مساجدی که فعال نمی باشد است، قرار شد این طلبه ها هر هفته یک شب جهت اقامه نماز جماعت حضور پیدا کنند و درب مساجد باز شود.

 

وی با تاکید بر اینکه این عملکرد باعث شد مساجد در روستاهای شهرستان فعال شوند، تصریح کرد: در همین راستا اقدام به ۲۱ محله اسلامی و فعال سازی ۵۲ مسجد در شهرستان آستانه و اعزام روحانی به ۱۲ مسجد خاموش شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی قرارگاه محله اسلامی با حضور امام جماعت مساجد محله اسلامی و دبیر محله اسلامی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کردیم.

کد خبر 1256022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha