عملکرد دستگاه ها فرهنگی در سال آینده براساس شاخص نقشه مهندسی فرهنگی ارزیابی می شود

افشارچی گفت: عملکرد دستگاه های فرهنگی در سال آینده براساس شاخص های برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی ارزیابی می شود و با اجرای این سند، فعالیت های فرهنگی متمرکز و اثرگذارتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندارد زنجان، امروز در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مردم از زوایای جنگ ترکیبی با سربلندی بیرون بیاییم.

 

وی با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی در استان به خوبی مطالعه و بررسی شد، گفت: کار مطالعاتی و کارشناسی به مدت یک سال به صورت دقیق انجام شد و با ابلاغ این نقشه دستگاه ها کار خود را آغاز می کنند.

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه با تعدد دستگاه های فرهنگی، تمرکزی در فعالیت های فرهنگی نبود، گفت: با پذیرش این سند، اجرای فعالیت های فرهنگی براساس برش استانی این سند خواهد بود.

 

افشارچی ادامه داد: عملکرد دستگاه های فرهنگی در سال آینده براساس شاخص های نقشه مهندسی فرهنگی خواهد بود و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها نیز مورد تاکید است.

 

وی در زمینه حجاب و عفاف و اجرای طرح زیست عفیفانه نیز گفت: استان زنجان در حوزه حکمرانی به موضوع از طریق اغناسازی در دبیرستان ها و دانشگاه ها ورود کرده است.

 

این مسئول ادامه داد: متاسفانه از ابتدا به موضوع حجاب به عنوان مقوله شخصی نگاه شده است در حالیکه حجاب یک پدیده اجتماعی است و آرامش خانواده با رعایت حجاب در جامعه تامین می شود.

کد خبر 1256070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha