مجموع اعتبارات هزینه شده در تمام سرفصل‌های مسکن ۲۳۲ میلیارد تومان است

شیبه، با بیان اینکه یک هزار و ۳۷ واحد مسکونی روستایی ویژه مدجویان کمیته امداد خوزستان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، گفت: اعتبار هزینه شده در تمام سرفصل‌های مسکن قریب به ۲۳۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جمال شیبه، امروز یکشنبه (14 اسفند) در مراسم افتتاح یک هزار و 37 واحد مسکونی روستایی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد احداث و ایجاد مسکن ایمن برای نیازمندان است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان، افزود: به همین مناسبت امروز در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، به طور همزمان در سراسر کشور 23 هزار واحد مسکونی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد که سهم خوزستان از این تعداد یک هزار و 37 واحد است که در سراسر استان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

وی با بیان اینکه از مجموع این واحدهای مسکونی 400 واحد با مشارکت سپاه و بناید مسکن و مابقی توسط بنیاد علوی و خیرین احداث شده است، اضافه کرد: امسال در استان قریب به 71 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان تحت پوشش عمدتا در شهرها داده شده که از این طریق مشکلات آنها در حوزه مسکن تا حد زیادی مرتفع شده است.

 

شیبه، با اشاره به اینکه همچنین امسال افتخار داشتیم 2 هزار مورد تعمیرات مسکن و 2 هزار و 200 مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز را انجام دهیم، ابراز کرد: اعتبار هزینه شده در تمام سرفصل‌های مسکن قریب به 232 میلیارد تومان بوده است.

 

وی تصریح کرد: هدفگذاری ما این است که تا پایان سال 1402 هیچ مددجوی ساکن در مناطق روستایی، فاقد مسکن نداشته باشیم و در این راه از ظرفیت‌های موجود در استان و بزرگان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم این هدف را اجرایی کنیم.

 

کد خبر 1256077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha