توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی در بین دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور آران و بیدگل

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی در بین دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه مهدویت و در آستانه میلاد فرخنده حضرت مهدی(عج)، بیش از ۳۰۰ بسته فرهنگی در بین دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور  توزیع شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این بسته های فرهنگی اهدایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل شامل اقلام فرهنگی، کتاب و مسابقه کتابخوانی است.

 

قربانی ادامه داد: این بسته ها برای استفاده دانش آموزان در طول اردو و پر کردن اوقات فراغت آن ها و همچنین در آستانه میلاد حضرت مهدی(عج) جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) آماده شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: این سفر مهم فرهنگی، معنوی و تربیتی برای گرامی داشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دربین مردم بویژه نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی ایران برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

قربانی خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور برای دانش آموزان نقش تربیتی، معرفتی، خودسازی دارد که باید از این فرصت استثنایی و لحظات آن بهره گرفت.

کد خبر 1256086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha