دشمن به دنبال بر هم زدن آرامش روانی خانواده ها و دانش آموزان است

سیاهکالی مرادی گفت: اولیا باید به مدرسه اعتماد کنند، مدرسه خانه دوم بچه هاست و ما دانش آموزان را مانند فرزندان خود می دانیم و خانواده ها توجه کنند در فضای مجازی دشمن به شدت دارد کار می کند و می خواهد آرامش روانی خانواده ها و دانش آموزان را برهم ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین- شب گذشته (یکشنبه 14 اسفند) در گفت وگوی خبری با اشاره به وضعیت تعدادی از دانش آموزان 2 مدرسه در قزوین و آبیک که دچار بدحالی شده بودند، بیان کرد: امروز خبردار شدیم که در یک مدرسه در آبیک و یک مدرسه در قزوین این اتفاق افتاده است و ما بازدیدی از بیمارستان شهدای آبیک که دانش آموزان آنجا بستری شده بودند، داشتیم که حال عمومی دانش آموزان خوب بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: این اتفاق هم ساعت 11 رخ داد و تعدادی از دانش آموزان بیان می کنند که احساس بوی بد در حیاط مدرسه کردند و دانش آموزی که سابقه تشنج داشته حالش بد می شود و بعد از آن تعدادی از دانش آموزان حال شان بد شده و شرایطی پیش می آید اورژانس را خبر کرده و این دانش آموزان به بیمارستان منتقل شده که چند نفری که بستری بودند وضعیت خوبی داشتند.

 

وی عنوان کرد: 2 نفر از این دانش آموزان که سابقه بیماری داشتند به قزوین اعزام شدند که با توجه به بررسی که داشتیم این دانش آموزان هم حال شان خوب است و در قزوین هم یک کلاس درگیر شده بود.

 

سیاهکالی مرادی اعلام کرد: اولیا محترم باید به مدرسه اعتماد کنند، مدرسه خانه دوم بچه ها است و ما دانش آموزان را مانند فرزندان خود می دانیم و نکته دیگر اینکه بحث فضای مجازی است که دشمن به شدت در این فضا دارد کار می کند و می خواهد آرامش روانی خانواده ها و آرامش دانش آموزان را به هم بریزد.

 

وی تأکید کرد: مدیران دچار دستپاجگی نشوند و همه عوامل اجرایی باید هوشیار باشند و درب مدارس به خصوص مدارس دخترانه باید در طول روز بسته باشد، به حوزه تغذیه و بوفه مدارس هم تأکید کرده ایم ملزومات را رعایت کنند و دانش آموزان هم از ماسک استفاده کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: توطئه دشمن و جنگ روانی روشن و محرز است و دستگاه امنیتی هم پیگیر مسئله هستند اما اینکه بگوییم دانش آموزان در مدارس حضور پیدا نکنند دانش آموزان و خانواده ها متضرر می شوند.

 

کد خبر 1256112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha