برگزاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور در صومعه‌سرا

بذله از برگزاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور به مناسبت نیمه شعبان در صومعه‌سرا خبر داد.

سیدیاسر بذله- مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: مقصود از انتظار فرج حفظ آمادگی و اصلاح فردی و اجتماعی و همچنین زمینه سازی برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت است.

 

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور در صومعه‌سرا افزود: برپایی 15 موکب پذیرایی و فرهنگی و نورافشانی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با بیان اینکه این هیئت مجری برگزاری جشن نیمه شعبان در شهرستان است گفت: برپایی مواکب مختلف پذیرایی و فرهنگی توسط هیئت‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان صورت می‌گیرد.

 

بذله با اشاره به اینکه مراسم مذکور روز سه‌شنبه(16اسفند) ساعت 19 تا 22 در میدان حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود تصریح کرد: همچنین سفره اطعام حضرت برای مهمانان گسترده خواهد بود.

 

وی بیان کرد: همچنین درراستای مأموریت های اجتماعی و محرومیت زدایی هیأت نیز تعداد 110 بسته معیشتی و چند دستگاه بخاری و یخچال تهیه و به نیازمندان شناسایی شده اهدا خواهد شد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شماره کارت 5029087001235491 به نام هیأت رزمندگان صومعه سرا آماده دریافت مشارکت های خیرین است.

 

کد خبر 1256119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha