دین مداری و دین داری مقدمه تبعیت از امام زمان (عج) است

حجت الاسلام ستوده گفت: دین مداری و دین داری مقدمه تبعیت از امام زمان (عج) است و باید آیات قرآن کریم و احادیث در دوران غیبت سرلوحه انجام تکالیف دینی باشد.

حجت الاسلام مهدی ستوده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق فرمایش امام جعفر صادق (ع) «برای صاحب الامر غیبتی طولانی است در این دوران هر کسی باید تقوی پیشه سازد و چنگ در دین زند» نشان می دهد که داشتن تقوا و دین داری زمینه ساز و مقدمه ساز ظهور است و باید این مسئله جامعه تلاش بیشتری داشته باشد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: دین مداری و دین داری مقدمه تبعیت از امام زمان (عج) است و باید آیات قرآن کریم و احادیث در دوران غیبت سرلوحه انجام تکالیف دینی باشد.

 

وی اظهار داشت: همه لغزش ها و انحراف ها ایجاد شده توسط دشمنان برای تاخیر در لحظه انتظار و کمرنگ کردن مسئله غیبت و قطع ارتباط مومنان با امام زمان (عج) است و همه این توطئه ها شیطانی ترس از لحظه ظهور است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان برای ایجاد ناهنجاری ها و ترویج منکرات با هدف دوری جامعه از حق و عدالت و تقوا است تا بتواند زمینه های ظهور را به تاخیر بیاندازد اما بی تردید زمان ظهور نزدیک است و عدالت طلبی حضرت حجت (عج) را درک خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام ستوده یادآور شد: مجاهدت های بسیاری برای نزدیکی لحظه ظهور به همت شیعیان رقم خورده و امروز نیز برای حق طلبی و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) پیشگام و پیشقدم هستیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: قطعا در مقطعی قرار گرفته ایم که به یاری ولایت فقیه خواهیم توانست زمینه ساز ظهور باشیم و پرچم انقلاب اسلامی را به امام زمان (عج) بسپاریم و این امر بزودی محقق خواهد شد.

 

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: همه ارکان جامعه باید دست به دست هم دهند یا جامعه یکپارچه مهدوی را تشکیل دهیم و مقدمه ساز زمینه ظهور باشیم.

 

کد خبر 1256163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha