مشارکت و مطالبه‌گری مردم سبب احیای فریضه الهی امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر می‌شود

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر منحصر و محدود به قشر خاصی نیست تاکید کرد که این فریضه الهی با همراهی، مشارکت و مطالبه‌گری مردم احیا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد دیلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تاکید بر اهمیت احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اظهارکرد: تلاش ما این است که از همه ظرفیت‌ها برای ترویج و احیای این فریضه الهی بهره بگیریم.

 

دبیر ستاد امر به معروف گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای جلب مشارکت مردم برای احیای فریضتین باید در اولویت قرار بگیرد، راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد، محلات، هیئت‌های مذهبی و ... است.

 

وی به اهمیت موضوع آموزش در امربه معروف و نهی از متکر تاکید کرد و گفت: آموزش و ارتقای آگاهی و همچنین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از جمله اولویت‌های ستاد امر به معروف است. افراد باید با شرایط و نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر آشنا باشند تا اقدامات آنان در جامعه اثرگذاری داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام دیلم بر این موضوع هم تاکید کرد که امر به معروف و نهی از منکر فقط مختص یک قشر یا صنف خاصی نیست بلکه همه مردم و مسئولان را در برمی‌گیرد. احیای این فریضتین سبب سلامت و آرامش جامعه خواهد شد و لازم است همه مردم و مسئولان نسبت به این امر، اهتمام‌ داشته باشند.

 

کد خبر 1256168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha