فراگیر شدن «جهاد تبیین» در جامعه، هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را دفع می‌کند

سرهنگ دیلم با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران، بهترین و موثرترین راه برای دفع این هجمه‌ها را فراگیر شدن «جهاد تبیین» در جامعه عنوان کرد.

سرهنگ فرامرز دیلم‌کتولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: دشمنان انواع و اقسام توطئه‌ها را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار بسته است تا آن را به زانو درآورد اما حضور مردم در صحنه‌های مختلف و هدایت‌ها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب نه فقط این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده بلکه سبب پیشرفت همه‌جانبه جمهوری اسلامی شده است.

 

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم ایران، گفت: دشمنان با همه ابزارها و توان خود وارد میدان شده و به‌طور بی‌سابقه‌ای ملت ایران و انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده است‌. در این بین مهم‌ترین و موثرترین راه برای دفع این هجمه‌ها، فراگیر شدن جهاد تبیین و افزایش آگاهی و شناخت مردم نسبت به نقشه‌های دشمنان و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن نه فقط به دنبال تخریب دستاوردهای جمهوری اسلامی است بلکه با سیاه‌نمایی، به دنبال گرفتن امید و اعتماد به نفس از مردم به ویژه جوانان است. ضمن اینکه دشمن به دنبال تحریف حقایق است و این امر جهاد تبیین است که می‌تواند جلوی این هجمه‌ها را بگیرد.

 

دیلم‌کتولی با بیان اینکه بسیج را به شجره طیبه توصیف کرد و گفت: مردم و بدنه فعال آن که جزو بسیجیان هستند در همه بزنگاه‌ها پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند. در بیش از ۴ دهه‌ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است مردم ما در تمامی آزمون‌ها و برای دفاع از اسلام، ولایت و ارزش‌ها، سربلند بوده‌اند.

 

وی افزود: هرچند نسل‌ها در حال تغییر است اما این امر سبب نشده که آرمان‌های بسیج و بسیجی تغییر کند. شعار بسیجیان همواره از مردم، با مردم و برای مردم بوده است و این را در تمامی صحنه‌ها به خوبی نشان داده‌اند.

 

کد خبر 1256170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha