عملیات همسطح سازی آرامستان امامزاده حمزه رضا(ع) از سرگرفته می شود

مدیر اداره اوقاف و امور خيريه شيروان گفت: عملیات طرح همسطح سازی آرامستان امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت این شهرستان پس از سال ها توقف، مجدد از سرگرفته خواهد شد.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خيريه شيروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: عملیات اجرای طرح مزبور از سال 94 آغاز شد که پس از یکسال به دلایلی از جمله نبود اعتبارات نیمه کاره رها شد و عملیات ساخت مجدد آن از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نظم و ترتیب قبور قرار گرفته شده در آرامستان و امکان تردد راحت برای همشهریان و زائران است.

 

علیپور عنوان کرد: هم اكنون در فاز اول قطعه يك آن با مساحت بيش از چهار هزار مترمربع که قبلا آغاز شده، سنگ هاي قبر در ابعاد 40 در 40 و يا 30 در 40 قرار خواهد گرفت.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خيريه شيروان با بیان اینکه فضای سبز در کنار پیش بینی نورپردازی و پیش بینی آرامگاه های خصوصی از ارکان این طرح است، بیان کرد: همچنین اجرای نقاشی های دیواری و طرح های با موضوع و محورهای مربوط به فضای آرامستان نیز از دیگر موارد پیش بینی شده در این طرح است.

 

علیپور با تأکید بر ضرورت هم‌سطح سازی آرامستان ها اضافه کرد: اینکه شهروندان با مراجعه به آرامستان ها دچار سختی و مشکل می‌شوند برازنده شهر نیست.

 

بارگاه امامزاده حمزه رضا (ع) در پنج كيلومتري غرب شهرستان شيروان در محدوده شهر زيارت قرار دارد.

 


 

کد خبر 1256196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha