مجلس  باید قوانینی وضع کند که جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های مجلس منتظر گفت: مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را وضع کند که این قوانین جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کنند.

اکبر احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد ویژگی های مجلس منتظر گفت: مجلس منتظر باید هم شناخت نسبت به مفهوم انتظار داشته باشد و هم اینکه انتظار چه ویژگی ها و لوازمی دارد این ویژگی ها را خودش پدید آورد چرا که صرف انتظار که بگویم من منتظر هستم دلیل نمی شود به عنوان منتظر تلقی شوم. منتظر یعنی کسی که آمادگی لازم را داشته باشد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی ما منتظر مهمان هستیم، مقدمات لازم را برای پذیرایی باید فراهم کنیم. انتظار و ظهور امام عصر (عج) نیز باید این گونه باشد و ما شرایط را برای حضور ایشان فراهم کنیم. قاعدتا بخشی از این شرایط مربوط به من منتظر است بخشی از آن نیز مربوط به اجتماع است. بخشی مربوط به محیطی است که من زندگی می کنم و باید همه مقدمات را پیش بینی کنیم و شرایط اجتماع و جامعه و محیط را مساعد کنیم.

 

وی تصریح کرد: اگر این شرایط را در خودمان به وجود آوریم به معنای واقعی منتظر می شویم و در نتیجه آن انتظاری که مطرح می کنیم معنای واقعی پیدا می کند والا صرف اینکه من خودم را منتظر بدانم اما شرایط را نداشته باشم، این انتظار صوری و خیالی است.

 

نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجس باید قوانینی وضع کند که این قوانین جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کند یعنی در سایه قوانین مجلس شرایطی در جامعه به وجود آید که آمادگی لازم در آحاد جامعه برای استقبال از امام زمان (عج) به وجود آید.

 

کد خبر 1256212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha