۵۰ هزار نهال در گیلان غرس می‌شود

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان ۵۰ هزار نهال در سراسر استان غرس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان - امروز (دوشنبه، ۱۵ اسفند) در مراسم کاشت نهال که به مناسبت روز درختکاری در محوطه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر برگزار شد اظهار داشت: در آیات و روایات اسلامی تاکیدات و سفارشات بسیار زیادی نسبت به امر غرس نهال و درختکاری شده است.
 
وی در ادامه ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، روز درختکاری و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) ابراز داشت: پیرو دستورات موکد مقام معظم رهبری در سالهای اخیر رئیس جمهور سال گذشته دستور دادند یک میلیارد اصله نهال در کشور کاشته شود و اداره اوقاف هم تلاش کرد به مسئولیت خود در این زمینه عمل کند.
 
علیزاده یادآور شد: به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان گیلان سال گذشته ۵۱ هزار اصله درخت در ۲۰ هکتار کاشته شد و امسال هم برنامه داریم ۵۰ هزار درخت را در سراسر استان گیلان غرس کنیم.
 
وی با بیان اینکه علاوه بر غرس نهال، بانک نشا نیز در حوزه درخت ایجاد شده است عنوان کرد: یکی از این بانک‌های نشا در موقوفه موحوم طالب‌زاده واقع شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از غرس ۴۵ هزار نهال در استان همزمان با هفته درختکاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این نهضت همچنان ادامه دارد و امیدواریم خداوند متعال به ما برای خدمت به مردم توفیقات روزافزون عنایت بفرماید.
 
 
 
کد خبر 1256233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha