کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مثابه سنگر فرهنگی جامعه است

حسین نژاد، نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد را مورد توجه قرار داد و توصیه کرد: فعالان مسجدی باید با شناسایی صحیح مسایل و تهدیدات دشمن، نقش سنگر فرهنگی را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد -استاندار خراسان شمالی- امروز دوشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، نقش کانون های مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: امام راحل مساجد را سنگر تعبیر کرده اند، سنگری که مدافع ارزش هاست.


نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با شناسایی صحیح مسایل  و تهدیدات به موقع دشمن، نقش سنگر فرهنگی را ایفا کنند.



وی به اغتشاشات اخیر  و شرایط حساس فرهنگی و تلاش دشمنان برای زدودن شعائر دینی و ارزش های زن و خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: فعالان کانون های مساجد تلاش کنند تا با برنامه ریزی درست فرهنگی و  مورد نیاز در برابر این هجمه ها بایستند.
 



وی در ادامه با عنوان اینکه امروز به افراد زبده و مسجدی نیاز داریم اظهار امیدواری کرد: با رونق گرفتن مسجد و فعالیت های فرهنگ یو هنری در کانون های مساجد بتوانیم شاهد افراد اثرگذار و نقش آفرین درجامعه باشیم.

کد خبر 1256317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha