تقویت زیرساخت های توسعه گردشگری جنگ با هدف تبیین دستاوردهای دفاع مقدس ضرورت دارد

گرزین از میزبانی نزدیک به ۱۵هزار زائر شهدا اعزامی از مازندران در اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر خبر داد و خواستار توجه مسئولین به تقویت زیرساخت های توسعه گردشگری جنگ و رونق این فعالیت فرهنگی معنوی با هدف تبیین دستاوردهای دفاع مقدس شد.

عبدالله گرزین-مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی در خرمشهر- در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، خداوند متعال را شاکریم با کمک اهل بیت(ع) و شهدا اردوهای راهیان نور بار دیگر راه اندازی شد و مردم مومن و شهید پرور مازندران در مقتل شهدای دوران دفاع مقدس در استان خوزستان حضور می یابند، اظهار کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب برای حضور خانواده ها در مناطق عملیاتی جنوب شاهد حضور چشمگیر خانواده ها در این مناطق هستیم.

 

وی با بیان اینکه در این اردوگاه در کنار خادمین خواهر و برادر از نهم اسفند ماه تاکنون میزبان زائرین شهدا هستیم،‌افزود: این میزبانی تا دوم فروردین ماه سال آینده تداوم دارد.

 

گرزین با بیان اینکه امسال زائرین از اقشار و گروه های مختلف سنی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند، گفت: در این اردوگاه تا کنون به چهار هزار و ۵۰۰نفر خدمت رسانی شده است.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان اردوگاه شهید بلباسی میزبان نزدیک به ۱۵هزار زائر مازندرانی باشد، بیان کرد: در این اردوگاه خدمات بهداشتی، فرهنگی، رسانه ای، تغذیه و ایاب و ذهاب به زائرین شهدا اعزامی از استان مازندران ارائه می شود.

 

گرزین به تقارن ایام اعزام به اردوهای راهیان نور با ماه شعبان اشاره کرد و افزود: در ایام ولادت حضرت علی اکبر(ع) در حسینیه شهید رحیم کابلی خرمشهر جشن ولادت و مولودی خوانی را داشتیم.

 

وی از برگزاری جشن نیمه شعبان در این اردوگاه با حضور نزدیک به هزار زائر راهیان نور خبر داد و گفت: فعالان رسانه ای نیز در این اردوگاه حضوری فعال با هدف خلق لحظات ناب انس زائرین شهدا با این مردان خدایی هستند.

 

گرزین با بیان اینکه هرساله اسفند ماه شاهد حضور زائرین راهیان نور از محلات و پایگاه های بسیج در مناطق عملیاتی جنوب بودیم اما امسال علی رغم جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن که تلاش دارد نوجوانان و جوانان را از ارزش های دینی و انقلابی دور کند شاهد حضور چشمگیر این نسل در راهیان نور هستیم، خواستار توجه مسئولین به تقویت زیرساخت های توسعه گردشگری جنگ و رونق این فعالیت فرهنگی معنوی شد.

 

وی اضافه کرد: تنوع یادمان در استان خوزستان بیشمار است و می طلبد با همکاری مسئولین زمینه حضور حداکثری زائرین شهدا در این مناطق فراهم شود تا حماسه ها و دستاوردهای رزمندگان دوران دفاع مقدس برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.

کد خبر 1256338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha