سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت در زمینه ساخت مسجد، خانه عالم، راه و  خانه بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد

نادری با اشاره به سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این حجم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی از جمله؛ ساخت مسجد، راه، خانه بهداشت، خانه عالم و... بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شایان نادری امروز (۱۵ اسفند ماه) در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری که با حضور مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار کرد: در کنار فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)زیر مجموعه های ستاد، خدمات گسترده ای را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه داده اند‌.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۶۰۰ میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: این حجم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی از جمله ساخت مسجد، راه، خانه بهداشت، خانه عالم و... بوده است.

 

وی به خدمات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری اشاره کرد و افزود: این بنیاد به خانواده‌های دوقلو، سه قلو و سه فرزند خدماتی ارائه داده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی دو کارخانه بزرگ در حال احداث این استان، گفت: کارخانه قند یاسوج به دلیل سرنوشت تلخی که داشت برای ما حیثیتی شده و تا هفته‌های آینده این کارخانه به مدار تولید بر می‌گردد.

کد خبر 1256345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha