لزوم جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان برای توسعه و پیشرفت کشور

حسنوند، گفت: امروز جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود.

فریدون حسنوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: در آموزه‌های دین مبین اسلام، جوانان همواره یکی از گروه‌های هدف در زمینه مشورت و تصمیم‌گیری بوده‌اند و در جمهوری اسلامی ایران نیز در سایه زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، جوانان توانستند در سخت‌ترین صحنه‌های تاریخ معاصر، ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور دهند و در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی، علمی و سیاسی به الگو و مدلی در سطح بین‌المللی تبدیل کنند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اينکه جوانان موتور محرک جامعه و ارزشمندترین سرمایه کشور هستند هستند افزود: این سرمایه‌های بزرگ در برهه‌های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص، قدم‌های بزرگی را در هموار کردن مسیر توسعه کشور برداشتند که برخی از این قدم‌ها، افتخارات بزرگی را برای ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی رقم زده است.

 

وی اذعان کرد: حضور جوانان پرشور در سایه رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی، رشادت جوانان مومن و انقلابی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نقش‌آفرینی آن‌ها در عرصه‌های مختلف برای پیشرفت و بالندگی کشور از نمونه‌های بارز حضور جوانان در صحنه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب و ایران است که نشان از اهمیت این گروه در سرنوشت کشور و انقلاب دارد.

 

حسنوند، با اشاره به اینکه امروز جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود تصریح کرد: این ضرورت همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری بوده و بخش زیادی هم از بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع جوانان و‌ نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.

 

وی عنوان کرد: بدون شک جوانی، دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران‌بها است که اگر در مسیر درست هدایت شود می‌تواند ثروت بی‌بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه خود را رقم  بزند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بابهره‌گیری از نیروی جوانی، توان و تخصص جوانان و با همت مدیران ومسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر توسعه همه جانبه و پایدار در شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک برداشته شود.

کد خبر 1256349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha