ضرورت برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین در مساجد اندیمشک

جهانگیری، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ انتظار در جامعه گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک به ویژه در مساجد ضرورت دارد تا شاهد افزایش ارزش‌های دینی و اسلامی باشیم.

پیمان جهانگیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان در روز میلاد حضرت مهدی (عج) در اندیمشک با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برگزار خواهد شد.

 

فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه فضاسازی محیطی در ادارات، آذین‌بندی میادین و معابر سطح شهرستان اندیمشک جهت برگزاری اعیاد شعبانیه صورت گرفته است افزود: این شهرستان برای عید نوروز نیز باید آماده شود چرا که اندیمشک پرترددترین شهرستان استان خوزستان در ایام نوروز خواهد بود.

 

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ انتظار در جامعه اذعان کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک به ویژه در مساجد ضرورت دارد تا شاهد افزایش ارزش‌های دینی و اسلامی باشیم.

 

جهانگیری، تصریح کرد: کمیته‌بندی جشن‌های اعیاد شعبانیه و ستاد خدمات سفرهای نوروزی انجام شده که مدیران عضو کمیته‌ها باید به وظایف محوله خود عمل کنند و جشن نیمه شعبان در سطح شهرستان برپا شود.

کد خبر 1256350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha