برگزاری همایش پیاده روی «منتظران ظهور» در جهرم

شعبانی از برگزاری همایش پیاده روی «منتظران ظهور» همزمان با نیمه شعبان در شهرستان جهرم خبر داد.

حسن شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در شهرستان جهرم از گذشته و در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) همایش پیاده روی «منتظران نور» با حضور خیل عظیم مردم برگزار شده است.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: امسال نیز این رسم نیکو با همکاری سایر نهادها و ارگان های شهرستان و دعوت از حضور شهروندان برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

 

وی به جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: آغاز این برنامه از شهرک انقلاب و از پایین تپه نور الشهدا برنامه ریزی شده و به سمت آرامگاه شهدای گمنام ادامه پیدا می کند.

 

شعبانی عنوان کرد: همایش پیاده روی «منتظران نور» در شهرستان جهرم ساعت ۱۵ چهارشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود که از عموم شهروندان برای شرکت در این برنامه دعوت می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پایان بخش این برنامه در جوار گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس با برنامه های متنوعی همراه است که با حضور شهروندان محب اهل بیت (ع) انجام می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم گفت: همچنین آیین احیا شب نیمه شعبان نیز امشب در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) و با قرائت دعای کمیل و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و همچنین سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این نیز آیین احیا شب نیمه شعبان از ساعت سه بامداد روز چهارشنبه در جوار گلزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا انجام می شود.

 

کد خبر 1256394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha