اجتماع منتظران ظهور در بیرجند برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور خراسان جنوبی گفت: اجتماع بزرگ منتظران ظهور به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) همزمان با نیمه شعبان، در میدان ابوذر شهرستان بیرجند برگزار می شود.

محمد آخوندی-مدیر کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور در خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) با همکاری سازمان تفریحی شهرداری در محل فرهنگسرای بیرجند به همت این کانون اجرا می شود.

 

وی در خصوص برگزار اجتماع مردمی منتظران ظهور گفت: اجتماع مردمی منتظران ظهور فردا از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین(ع) بیرجند ساعت ۹ صبح همراه با برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام عباسی خیابانی اعزامی از بنیاد مهدویت مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

آخوندی در ادامه عنوان کرد: در راستای برگزاری این اجتماع بحث اجرای سرود، قرائت دعای عهد و بیعت با امام زمان(عج) و مدیحه سرایی و توزیع ۵۰۰ پرچم مهدوی در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور خراسان جنوبی ادامه داد: برپایی ایستگاه ماشین نویسی مهدوی و پخش آویز های مهدوی برای خودروها و پخش پوسترهای مهدوی از جمله دیگر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان به همت این کانون است.

 

وی با بیان اینکه مسابقه عکاسی اجتماع منتظران ظهور اجرا می شود، گفت: برگزاری مسابقه محتوایی «پدری مهربان برای همه» و پویش هر خانه یک پرچم مهدوی نیز در دستور کار است و پرچم های مهدوی به صورت نیم بها و با تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و تاکنون ۴۰۰ پرچم مهدوی توزیع شده و تا نیمه شعبان ادامه دارد.

 

آخوندی در خصوص پویش نان مهدوی عنوان کرد: در راستای اجرای این پویش در ایام چراغ برات اعتباری با کمک خیرین به نانوایی ها داده می شود تا به نیازمندان نان رایگان بدهند.

 

 

کد خبر 1256407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha