یکی از وظایف کانون های فرهنگی کمک به تولید محصولات فرهنگی و دینی است

الهامی گفت: بحث اشتغال بانوان و توانمندسازی زنان محلات و روستاها مهم بوده و یکی از وظایف کانون های فرهنگی کمک به تولید محصولات فرهنگی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نیره الهامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی  در جلسه نشست صمیمانه بانوان مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد که امروز، (۱۶ اسفندماه) به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد حلقه های میانی حاکمیت و مردم هستند.

وی گفت: بحث اشتغال بانوان و توانمندسازی زنان محلات و روستاها مهم بوده و یکی از وظایف کانون های فرهنگی کمک به تولید محصولات فرهنگی و دینی است.

الهامی ادامه داد: مدیران باید روحیه مسجدی داشته باشند و تا زمانی که مدیران دلسوز بوده و جهادی نباشند بسیاری از مشکلات حل نخواهد شد.

این مسئول مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد را تربیت نیروی مومن و انقلابی دانست و تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ملجأ و مکانی برای تربیت نیرو بیشترین نقش را در جامعه دارند.

گفتنی است؛ پیگیری بازارچه مخصوص بانوان، بزگزاری کازگاه آموزشی طرح نویسی، پیگیری اردوگاه از جمله طزح های مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

کد خبر 1256464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha