امامزادگان گلستان میزبان جشن نیمه شعبان/ کرسی های تلاوت قرآن کریم  برپا می شوند

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان همزمان با ولادت امام زمان (عج) در امامزادگان سطح استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) ویژه برنامه های مختلفی از سوی اوقاف و امور خیریه گلستان در سطح امامزادگان پیش بینی شده شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این برنامه ها در قالب برنامه های قرآنی و کرسی های تلاوت، احیای نیمه شعبان، اطعام مهدوی در سطح استان، کمک به نیازمندان و خدمات اجتماعی با همکاری گروه های جهادی، حلیم پزان و ایستگاه های صلواتی در سطح امامزادگان استان برگزار می شوند.

 

وی ادامه داد: جشن بزرگ نیمه شعبان در شهرستان گرگان در امامزاده عبدالله (ع) و امامزاده نور (ع) و نه تن(ع) به همراه مولودی، سخنرانی، برپایی ایستگاه صلواتی و نورافشانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهارداشت: جشن اعیاد شعبانیه در شهرستان بندرگز نیز در شهدای گمنام، شهرستان کردکوی در امامزاده ابراهیم (ع) النگ به همراه احیا و حلیم پزان و امامزاده مجید(ع) و امامزادگان عبدالله و فضل الله (ع) روشن آباد برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: مراسم نیمه شعبان در شهرستان رامیان نیز در امامزاده قاسم (ع) دلند با برپایی ایستگاه صلواتی و سخنرانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در آزادشهر با سخنرانی امام جمعه شهرستان، در گنبدکاووس با سخنرانی سیدحین آقامیری و به همراه مولودی در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: جشن نیمه شعبان شهرستان مینودشت در پارکح مرکزی این شهر و تالار ولیعضر(عج) دانشگاه آزاد و جشن نیمه شعبان در بندرترکمن در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1256468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha