خدمات خیریه‌های اصناف تهران مسجدمحور می‌شود

توسطی با بیان اینکه اتاق اصناف تهران بیش از هر زمان دیگری با مساجد همکاری می‌کند، گفت: تلاش بر آن است که خیریه‌های متعدد این اتاق با محوریت مساجد خدمت‌رسانی کنند.

«علی توسطی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد کانون پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت بود، اظهار کرد: مساجد همچنین مرکز تربیت نیرو و ارسال امکانات برای جبهه ها و همچنین تربیت مدافعان حرم و امنیت هستند.

 

رئيس اتاق اصناف تهران افزود: اتاق اصناف تهران در دوره جدید فعالیت خود بیش از هر زمانی با مساجد همکاری می کند. شعار بازگشت به مسجد در تمام بخش های دولتی و غیردولتی باید با جدیت پیگیری شود.

 

وی اضافه کرد: اتاق اصناف تهران مجموعه ها و نهادهای خیریه متعددی دارد و ما سعی داریم تمام فعالیت های خیریه اتاق اصناف را با محوریت مساجد انجام دهیم. از بچه های مسجد نیز برای فعالیت های مختلف‌مان کمک می گیریم.

 

توسطی ادامه داد: کمک مومنانه و نهضت مواسات و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است با محوریت مساجد از سوی اتاق اصناف تهران صورت می گیرد. هر کاری که از ابتدای انقلاب تاکنون با محوریت مسجدی ها انجام شده نتایج فوق العاده ای به همراه داشته است.

 

وی تأکید کرد: به تناسبت شرایط باید زمینه ای ایجاد شود که همه دستگاه ها و سازمان های دولتی و نیز مجموعه های غیردولتی با محوریت مساجد در حوزه کارآفرینی و ایجاد شغل برای عموم مردم به ویژه نیازمندان ورود کنند.

 

کد خبر 1256500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha