مردم در همه حال یاری‌رسان محرومان و مستضعفان هستند

شیبه، با بیان اینکه جشن نیکوکاری در ایجاد فرهنگ انفاق، خیر و احسان بین دانش‌آموزان موثر است و به تقویت این فرهنگ در میان نسل آینده کمک خواهد کرد، گفت: مردم ثابت کرده‌اند که در همه حال یاری‌رسان محرومان و مستضعفان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جمال شیبه، امروز سه‌شنبه (۱۶ اسفند) در مراسم زنگ نیکوکاری که در مدرسه شاهد امام هادی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس موجب می‌شود که مفاهیمی همچون نوع‌دوستی و کمک به محرومان به نسل‌های آینده منتقل شود.

 

مدیرکل امداد خوزستان، با تمجید از تلاش‌های مسئولان آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ نیکوکاری در میان دانش‌آموزان، افزود: جشن نیکوکاری در ایجاد فرهنگ انفاق و احسان بین دانش‌آموزان موثر است و به تقویت فرهنگ انفاق، خیر و احسان در میان نسل آینده کمک خواهد کرد. 

 

وی با تمجید از نگاه خیراندیش مردم در قبال محرومان جامعه، خاطر نشان کرد: مردم ثابت کرده‌اند که در همه حال یاری‌رسان محرومان و مستضعفان هستند. 

 

شیبه، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۴ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و هر ساله مراسم جشن نیکوکاری با همکاری سازمان آموزش و پرورش در همه مدارس سطح استان، برای تامین نیاز و کمک به تقویت استعدادهای دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.  

 

وی با اشاره به پیش‌بینی پاکت‌هایی ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان، اضافه کرد: برای مشارکت دانش‌آموزان در امر کمک‌رسانی به مددجویان، پاکت‌های ویژه جشن نیکوکاری در مدارس توزیع شده که هدایای دانش‌آموزان جمع‌آوری و تا قبل از پایان سال توزیع خواهد شد. 

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: کمیته امداد برای تهیه بسته عیدانه مددجویان تحت حمایت، نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت زمان باقی‌مانده تا سال جدید اقدام مؤثری در زمینه تأمین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

 

وی یاد آور شد: مردم نیکوکار خوزستان می‌توانند کمک‌های خود را به روش حضوری و غیرحضوری مانند شماره‌گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* و به شماره کارت ۰۵۷۵-۹۹۹۴-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند.

 

کد خبر 1256508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha