انتقال پیام صلح جامعه ایرانی با موسیقی در شب ولادت منجی عالم بشیریت|شنیده شدن آواهای صلح نیازمند حمایت مسئولین است

حسین زاده با تاکید براینکه تلاش داریم با موسیقی زبان صلح ایران باشیم، گفت: شنیده شدن آواهای صلح نیازمند حمایت مسئولین است.

میکائیل حسین زاده-خواننده و آهنگ ساز گروه جهانی سفیران صلح ساری- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با اشاره به برگزاری کنسرت صلح به ۱۵ زبان زنده دنیا، برای نخستین بار در تاریخ موسیقی ایران اسلامی در  شب ولادت امام زمان (عج) در سالن هلال احمر ساری به همکاری سپاه کربلا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برای به بار نشستن ایده کنسرت صلح در این خطه از شمال کشور اشاره و بیان کرد: ۲۸سال فعالیت موسیقی در عرصه خوانندگی، نوازندگیف  آهنگ سازی و تنظیم دارد و با چند زبان زنده دنیا آشناست و سخن می گوید به همین خاطر گروه سفیران صلح برای اجرا به سراغش آمدند.

 

وی با بیان اینکه در این کنسرت برای اولین بار در کشورهای اسلامی اشعاری به سبک آهنگ‌های معروف دنیا در مدت کمتر از دو ساعت به ۱۵ زبان زنده دنیا اجرا خواهد شد، افزود: طی این سالها برخی از کشورهای غربی که جنگ طلب و استعمار هستند کنسرت صلح را برگزار کردند که نیاز بود ایران اسلامی که منادی صلح در دنیا است برای برگزاری کنسرت صلح پا پیش بگذارد و خداوند متعال را شاکریم در شب ولادت منجی عالم بشیریت که با حضور حضرت ولی عصر(عج) قرار است صلح جهانی را شاهد باشیم این کنسرت به همت ساروی ها درحال اجراست.

 

این خواننده جوان ساروی اظهار امیدواری کرد اجرای کنسرت جهانی صلح در ساری، گامی در جهت جهاد تبیین با هدف از بین بردن ایران‌هراسی باشد چرا که تمدن ایران اسلامی به‌ دنبال صلح است.

 

حسین زاده از تولید، تنظیم و بازخوانی موزیک‌های مطرح دنیا از سبک‌های پرطرفدار اعم از؛ فیوژن، تبلیغی، ترکیبی و دیگر سبک ها خبر داد و گفت: با بازسازی معروف‌ترین قطعات موسیقی دنیا سعی کردیم شعرهایی که شنیده شده را با ثبت مفاهیم ایرانی اسلامی به گوش مخاطبین برسانیم.

 

وی با تاکید براینکه تلاش داریم با موسیقی زبان صلح ایران باشیم، افزود: برای تحقق این مهم موسیقی هر کشور را با زبان مردمان آن کشور اجرا خواهیم داشت.

 

حسین زاده با بیان اینکه زبان موسیقی پرطرفدار و پر مخاطب است و بکارگیری از این زبان بهترین شیوه برای اشاعه فرهنگ صلح بشمار می رود، گفت: خواننده ای که از صلح حرف می زنند باید از سوی مسئولین تراز اول کشور مورد حمایت قرار گیرد تا مورد اقبال مخاطبین بیشتری قرار گیرد نظیر خواننده قزاقستانی که با اجرای چند آهنگ مورد وثوق و حمایت چین و روسیه قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در این کنسرت کار مقاومت با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی- سیدالشهدای جبهه مقاومت- را داریم، افزود: تلاش داریم با موسیقی خلاء بین مخاطب و ارزش های ایرانی اسلامی پر شود و مخاطب امروزی به شناخت درستی از این ارزش ها دست پیدا کند.

 

حسین زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی جامعه امروز بیشمار است و فقط بخشی از آن به مسئله خانواده برمی گردد تلاش داریم در ادامه راه برای رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور با استفاده از زبان موسیقی ریل گذاری داشته باشیم، گفت: براین باور معتقدیم که همبستگی و همدلی می خواهد تا جریان سازی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد باشیم.

کد خبر 1256522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha