جشن نیمه شعبان، جشن امید است

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: جشن نیمه شعبان را جشن امید می‌دانیم، امید به آینده روشن، آینده‌ای که امام فرمود من با اطمینان می گویم اسلام ابر قدرتها را با قدرت بر خاک مذلت می‌نشاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان امشب در مراسم شب نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران با تبریک این عید بزرگ گفت: مسئله انتظار فرج و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل امیدواری نسبت به آینده است.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: امیدی که بطور قطع محقق می شود امید به آینده و ظهور امام زمان (عج) و نابودی همه مستکبران و ستمگران عالم و برقراری عدل و حکومت اسلامی بر همه جهان است.

 

وی با بیان اینکه در آیات و روایات و همچنین درسخنان امام راحل و مقام معظم رهبری یک مورد سیاه نمایی و ناامیدی نسبت به آینده دیده نمی‌شود گفت: جشن نیمه شعبان را جشن امید می‌دانیم، امید به آینده روشن، آینده‌ای که امام فرمود من با اطمینان می گویم اسلام ابر قدرتها را با قدرت بر خاک مذلت می‌نشاند.

 

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه امام راحل فرمودنددست عنایت خداوند بر سر ملت ایران کشیده شده و ایمان آنان را تقویت کرده است تصریح کرد: امام خمینی (ره) یکی از علائم ظهور امام عصر را مسئله بیداری ملت ایران در عصر حاضر عنوان می کردند.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران یادآور شد: امام راحل فرمود انقلاب اسلامی ایران، نقطه شروع ظهور امام زمان (عج) است و این انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و در این زمینه شکی وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند که ان شالله زوال تمدن منحط آمریکایی را خواهیم دید و ملت ایران از این مرحله با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت و همانند دوران دفاع مقدس که پیروزی حاصل شد و صدام نابود شد امروز نیز استکبار و جریان نفاق نابود خواهند شد.

 

حجت الاسلام رحیمیان در پایان با بیان اینکه امروز جبهه استکبار علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی توطئه می‌کند و این نشان از قدرت ملت ایران است گفت: ملت ایران راهی که بعد از انقلاب اسلامی در پیش گرفته است را رها نخواهد کرد .

کد خبر 1256543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha