برگزاری جشن بزرگ ولادت امام زمان(عج) در شیروان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: جشن بزرگ ‌نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) عصر امروز چهارشنبه در شیروان برگزار می شود.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این مراسم بزرگ با حضور حجت الاسلام مهرپویان،حاج علی اسماعیلی و حاج سعید اسماعیلی و با حضور کمدین وحید حسن پور گروه طنز خنده باران عصر امروز چهارشنبه در محل سالن ورزشی شهید پوررضا برگزار خواهد شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم همراه با اجرای سرود سلام فرمانده و بیعت میکنم ویژه دهه هشتادی و نودی ها و هیئت منتظران ولی عصر(عج)شیروان و  مردم و برنامه های متنوع و شاد شامل مسابقه، قرعه کشی، برش کیک و غیره توسط هیئت منتظران ولی عصر(عج)شیروان و ریحانه النبی برگزار خواهد شد.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: همچنین شب گذشته جشن بزرگ نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده حمزه رضا علیه السلام شهر زیارت  همراه با برنامه های شاد مذهبی،  قرعه کشی و اهدای جوایز، قرائت دعای فرج  و نورافشانی با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

 

علیپور تصریح کرد: در سطح شهرستان ایستگاه های صلواتی با همکاری دستگاه های مرتبط برپا شده بود که با شربت و شیرینی از مردم پذیرایی کردند و فضا سطح شهر همراه با پرچم های رنگارنگ ولادت این امام عزیز و چراغ رنگی خودنمایی می کرد.

 

 

وی ادامه داد: شب گذشته و امشب تمامی مساجد و بقاع متبرکه و امام زاده های سطح شهر و روستا میزبان برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان به همراه پذیرایی، جنگ شادی، سخنرانی، مولودی و برنامه های شاد فرهنگی هستند، همچنین به همین مناسبت آسمان شهر نورافشانی شد.

 

 

کد خبر 1256569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha