پیاده‌روی صدها نفر از یزدی‌ها در شب نیمه شعبان

کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در شب نیمه شعبان، مسیر میدان امیرچقماق تا امامزاده جعفر(علیه‌السلام) را غرق در سرور و شادی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در شب نیمه شعبان، مسیر میدان امیرچقماق تا امامزاده جعفر(علیه‌السلام) را غرق در سرور و شادی کرد.

 

صدها نفر از دلدادگان و منتظران مهدی موعود(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) در یزد، سه‌شنبه شب شانزدهم اسفندماه به مناسبت شب نیمه شعبان و سالروز میلاد موفورالسرور آخرین ذخیره الهی حضرت حجت‌بن‌الحسن(علیه‌السلام) در میدان تاریخی امیرچقماق تجمع کردند و به مولودی‌خوانی و نورافشانی پرداختند.

 

 یزدی‌ها سپس در قالب کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور، مسیر خیابان قیام تا بلوار امامزاده جعفر را با در دست داشتن شاخه‌های گل و همخوانی مولودی، پیاده‌روی کردند.

 

خادمان هیئت انصار ولایت یزد، در طول مسیر پیاده‌روی نیز با اهدای پرچم و شاخه‌های گل به مردم و اهدای بادکنک‌های رنگی به کودکان، این دسته شادی را به‌ یاد ماندنی کردند.

 

آستان ملکوتی امامزاده جعفر(علیه‌السلام) مقصد کاروان پیاده‌روی نیمه‌شعبان در یزد بود. مردم به نیت عرض تبریک به محضر امامزاده جلیل‌القدر، ضریح مطهر را با شاخه‌های گلی که در دست داشتند، آراستند.
 

کد خبر 1256589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha