طرح های بزرگداشت ۱۸ اسفند کانون های مساجد تیران حمایت می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: طرح های ابتکاری و جدید بزرگداشت ۱۸ اسفند کانون های مساجد این شهرستان با هدف مشارکت و هم افزایی شبکه ای مورد حمایت قرار می گیرد.

«علی معینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان از حمایت طرح های جدید کانون های مساجد تیران و کرون خبرداد و اظهارداشت: طرح های ابتکاری و جدید بزرگداشت 18 اسفند کانون های مساجد این شهرستان با هدف مشارکت و هم افزایی شبکه ای مورد حمایت قرار می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون افزود: فراخوان ارسال طرح به مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری اعلام شده  تا اینکه برنامه های خود را با رویکرد نکوداشت کانون های مساجد، دهه مهدویت و بزرگداشت ماه مبارک رمضان ارائه نمایند.

 

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای طرح ها از 18 اسفند لغایت 18 فروردین می باشد که هر کانون می توانند برنامه های متعددی در قالب یک طرح نامه ارائه بدهد تا در جلسه شورای داوری میزان حمایت آن مشخص شود.

به گفته معینی، این اقدام منجر به تکاپو بیشتر برای اجرای برنامه های منسجم و دعوت از دیگر کانون های برای شرکت در آن برنامه خواهد شد و هم افزایی و وفاق را در بین بچه  های مسجدی افزایش می دهد.

 

وی یادآورشد: فرمت خاصی برای ارائه طرح پیش بینی شده تا اینگونه مدل و معیار طرح نویسی نیز برای کانون های فرهنگی و هنری نهادینه شود.

معینی اضافه کرد: امکان تدوین طرح برای جذب حمایت از دیگر دستگاه های خصوصی و دولتی با چنین اقدامی فراهم می شود.

 

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان تیران و کرون همواره حامی بچه های مسجد و کانون های مساجد بوده، تصریح کرد: در بزرگداشت 18 اسفند همکاری خوبی داشته و دستگاه های اداری را برای همراهی در این فعالیت منسجم ساخت.

تجلیل از مدیران فعال کانون های مساجد

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون به برنامه های دهه نکوداشت کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست تعاملی و تجلیل از اعضای کانون های فرهنگی و هنری روز 18 اسفند انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از بین 54 باب کانون مساجد این شهرستان، 20 باب آن فعال بوده و گزارش فعالیت خود را به صورت نسبی بر روی سامانه بچه های مسجد به ثبت می رسانند.

معینی ادامه داد: از مدیران مسئول این دسته از کانون ها در همایش نکوداشت تجلیل خواهد شد که در این برنامه شهرداری ها و اعضای کانون های مساجد همکاری می کنند.

کد خبر 1256617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha