جشن نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: پنجمین همایش بانوان فاطمی و جشن نیمه شعبان با هدف ترویج و تفهیم فرهنگ انتظار و مهدویت در این کانون برگزار شد.

اسماعیل دستگزار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پنجمین همایش بانوان فاطمی و جشن نیمه شعبان با هدف توسعه، ترویج و تفهیم فرهنگ انتظار و مهدویت در محل دفتر امامت جمعه شهر لاهرود برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و با مشارکت و همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه و پایگاه بسیج خواهران الزهرا (س) شهر لاهرود برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود در سخنانی به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزند آوری، موالید و تکثیر نسل به لحاظ پیری جمعیت کشور اشاره کرد و به تبیین روابط بین همسران و مودت و محبت در خانواده پرداخت و همچنین بر رشد و اعتلای فرهنگ انتظار در جامعه و تعمیق و تبیین اندیشه مهدویت در بین آحاد مردم بویژه نسل جدید تاکید کرد.

 

 دستگزار بیان داشت: اجرای سرود، مولودی خوانی، پذیرایی و اهدای جوایز با قید قرعه به بانوان فاطمی از سایر برنامه های این مراسم بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در ایام نیمه شعبان گام موثری برای تبلور فرهنگ انتظار در جامعه بوده و در توسعه و انتقال اندیشه مهدویت به نسل جدید و تربیت آنها به نومنتظران ظهور بسیار حائز اهمیت، مفید و تاثیرگذار است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تمام توان و تلاش خود را بکار می گیرد تا در راستای ایفای رسالت خدمت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) با برپایی چنین مراسمات فرهنگی موجبات استحکام بخشیدن به باور و اعتقاد قویتر به مهدویت در نسل جدید و غنی تر شدن انتظار فرج را فراهم سازد.

کد خبر 1256624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha