آموزش و پرورش بستر حضور روحانیون برای فعالیت های تربیتی در مدارس را فراهم کرد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان بستر حضور حداکثری را برای فعالیت های تربیتی علما و روحانیون در مدارس فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با نیمه شعبان و نزدیک شدن به ماه ضیافت الهی، گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج و حجت السلام عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان دنا و رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپروش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه مهمترین اولویتها و برنامه های کاری خود در اداره قران و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان را تشریح کرد.

 

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد با بیان اینکه فرصت مدرسه بهترین فرصت برای ارتباط با نسل نوجوان و جوان است گفت: ائمه محترم جمعه حضور و فعالیت در مدارس را اولویت اصلی و اول کاری خود بدانند. 

 

وی گفت: با این ارتباط دغدغه و سوالات ذهنی دانش آموزان را بهتر می توان فهم کرد وپاسخ داد.

 

رئیس اداره قران و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آموزش و پرورش بستر حضور حداکثری را برای فعالیت تربیتی علما و روحانیت در مدارس فراهم نموده و از ائمه جمعه تقاضا داریم ما را در تحقق اهداف و برنامه های حوزه قرآن و عترت و نماز در آموزش وپرورش یاری نمایند.

کد خبر 1256643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha