احمدی سنگری با اشاره به مسائلی که در تعدادی از مدارس کشور پیرامون مسمومیت دانش آموزان رخ داد، اظهار کرد: تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدرضا احمدی سنگری- دبیر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی - امروز ( چهارشنبه، ۱۷ اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به وقایع اخیر در مدارس و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان که موجب نگرانی شده است گفت: کمیسیون آموزش و فناوری مجلس باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع با جدیت پیگیر مسئله بود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه در 6 استان خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خراسان و البرز  تعدادی از افراد خاطی که نسبت به تهیه مواد تحریک‌کننده و انتشار آن در بین دانش‌آموزان اقدام کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 

 احمدی سنگری با بیان اینکه تحقیقات از این افراد که اقدام به تهیه مواد تحریک‌کننده و انتشار آن میان دانش‌آموزان کردند ادامه دارد، اظهار کرد: این افراد با ایجاد هراس و دلهره میان دانش آموزان و مردم تلاش در به تعطیلی کشاندن مدارس و بهره برداری  از شرایط داشتند، زیرا ارتباط برخی از آنان  با رسانه های معاند خارجی محرز شده است.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان اذعان کرد: ملت ایران اطمینان حاصل کنند که نمایندگانشان در خانه ملت همگام با سایر قوا ، نسبت به هرگونه اقدام ناجوانمردانه علیه مردم شریف به ویژه دانش آموزان و ایجاد جو ناامن روانی در جامعه با جدیت برخورد می کنند و آنان را از رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام می گذارند.


احمدی سنگری در پایان تصریح کرد: جزئیات بیشتر ابعاد این حوادث و اطلاعات تکمیلی دستگیری ها پس از پایان تحقیقات توسط سازمان های مربوطه به اطلاع عموم مردم شریف خواهد رسید.

کد خبر 1256664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha