مهندسی فرهنگی گام دوم انقلاب به دست بچه های مسجد رقم می خورد

حجت الاسلام عزیزی گفت: مهندسی فرهنگی گام دوم انقلاب به دست بچه های مسجد رقم می خورد و فعالان کانون های مساجد باید در عمل به فرامین مقام معظم رهبری پیشقدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام ستار عزیزی روز گذشته (17 اسفندماه) در آئین جشن و شادی به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج) به همت کانون فرهنگی هنری میلاد گفت: طبق روایت ها و احادیث ائمه معصومین (ع) انتظار فرج و دعای برای ظهور از مهمترین عبادات برای شیعیان محسوب می شود و از همه آحاد عموم مردم درخواست دارم تا در همین راستا برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنند.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) تصریح کرد: منتظران واقعی امام زمان ارواحنا له الفداء باید با آن حضرت انس و الفت داشته باشند و زمینه ساز این مسئله دعا برای تعجیل در ظهور است.

 

وی در ادامه سخنان خود به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و اعلام داشت: مهندسی فرهنگی گام دوم انقلاب به دست بچه های مسجد رقم می خورد و فعالان کانون های مساجد باید در عمل به فرامین مقام معظم رهبری پیشقدم باشند.

 

جشن میلاد با سعادت حضرت خاتم الاوصیاء، حضرت مهدی موعود (عج) در سالن همایش مسجد چهارده معصوم (ع) با حضور آحاد مختلف مردم و هیئت امنای مسجد برگزار و در ادامه مولودی خوانی صورت گرفت و هدایای ویژه برای افراد حاضر که مزین به نام «مهدی» بودند، اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1256777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha