فعالیت ۳۰۸ کانون فرهنگی و هنری مسجد در مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از فعالیت ۳۰۸ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد روستایی و شهری این استان خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری پذیرای بیش از ۲۴ هزار نفر نوجوان و جوان ایلامی است.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با گرامیداشت سي‌اُمين سالگرد تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال ۱۳۷۱ با مصوبه ۳۰۲شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌هایمساجد استان ایلام ابراز کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاهای کشور، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از اهداف تشکیل کانون های مسجد است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار نفر از جوانان و نوجوانان ایلامی عضور کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند، گفت: در حال حاضر ۳۰۸ کانون فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهری و روستایی  استان ایلام تاسیس و در حال فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در ادامه به برگزاری جشن های بزرگ نیمه شعبان در سطح کانون های مساجد اشاره و خاطر نشان کرد : این برنامه ها با همکاری دستگاههای دستگاههای مختلف  به صورت مردمی در حال اجرا است.

 

کد خبر 1256781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha