اعزام یک هزار و ۱۳۱ دانشجوی استان البرز به راهیان نور

فلاح نژآد با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اعزام دانشجویان به طرح راهیان نور از چهارم اسفندماه سال جاری آغاز شده است؛ طی این مدت یک هزار و ۱۳۱ دانشجوی البرزی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، جعفر فلاح نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص روند اعزام دانشجویان البرزی به سفر راهیان نور گفت: هدف از برپایی سفر راهیان نور ارتقاء معرفت و آگاهی نسبت به ارزش های اسلامی و ایمانی است.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز افزود: سفر راهیان نور از جمله برنامه های اثرگذار فرهنگی معرفتی در قالب اردوی زیارتی است که از چهارم اسفند ماه سال جاری از استان البرز یک هزار و ۱۳۱ دانشجو به این مناطق اعزام شدند.

 

به گفته وی، دانشجویان به عنوان یکی از اقشار مهم و اثرگذار اجتماع هستند از این رو رشد و ارتقاء میزان معرفت و آگاهی آنان نسبت به ارزش های ایمانی و فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت اساسی دارد. 

 

وی اظهار کرد: حضور در گروه های جهادی و خدمت رسانی از دیگر برنامه های مستمر در میان دانشجویان است؛ اعزام ۱۲۰ دانشجو جهادی به روستای باوی در استان خوزستان با هدف خدمت رسانی در عرصه های آموزشی، پزشکی، عمرانی و فرهنگی طی سال جاری انجام شده است. 

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: روایت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران در قالب سخنرانی تبینی با حضور اساتید و کارشناسان از جمله برنامه ها اجرایی در اردوی راهیان نور است.

 

 

کد خبر 1256831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha