شرکت های دانش بنیان ظرفیت مناسب برای ایجاد  اشتغال پایدار هستند

مرتضوی گفت: ظرفیت شرکت های دانش بنیان، ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای ایجاد اشتغال پایدار است که باید اصولی و به شکل مطلوب از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، سید صولت مرتضوی-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی- پنجشنبه شب (۱۸اسفند) در جلسه شورای اشتغال استان مازندران در استانداری مازندران اظهار کرد: استان مازندران به دلیل ظرفیت های مختلف اشتغال، اقلیم و آب و هوا و نیرو.ی انسانی توانمند، باید به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود و در این راستا با تلاش همکانی صورت گیرد.

 

مرتضوی افزود: ظرفیت شرکت های دانش بنیان، ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای ایجاد اشتغال پایدار است که باید اصولی و به شکل مطلوب از آن استفاده کرد.

 

وی بیکاری را بزرگترین آسیب اجتماعی در کشور دانست و خاطر نشان کرد: همه دغدغه های رهبری بر ایجاد اشتغال و کاهش و رفع بیکاری است و همه ما موظف ایم در راستای منویات رهبری تلاش همه جانبه ای را با سخت کوشی و همه توان داشته باشیم.

 

مرتضوی با اشاره به هدف گذاری دولت سیزدهم برای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی جدید یادآور شد: ایجاد اشتغال از طریق پیامک، تلفنی و بازدید میدانی به طور مداوم رصد و پیگیری می شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی بدهکار به بانک ها از رویکردها و سیاست های اصلی ماست و در این بخش هم با همه توان پای کار خواهیم بود تا بخش تولید در مدار تولید و اتشغال باقی بماند.

 

وی گفت: کمبود نیروی کار کارآزموده و با تجربه به عنوان یک معضل جدی است که باید در این بخش هم برای تربیت نیروهای ماهر تلاش شود.

 

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، 18 و 19 اسفندماه مهمان مازندران است و بازدید از بندرامیرآباد، کشتی سازی صدرا در بهشهر و بازدید از واحدهای تولید و اشتغال زایی استان ، بازدید از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره‌برون، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک‌گستر پارس در جویبار از برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران است.

کد خبر 1256840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha