تأکید روایات و احادیث دینی به اهمیت مطالعه

فرماندار کاشان گفت: در روایات و احادیث دینی امر به مطالعه بسیار شده و بویژه مطالعه کتاب هایی که بتواند مسیر درستی را برای زندگی فرد ترسیم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه گردی با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی؛ نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار کاشان و جمعی از مسئولان محلی و فعالان فرهنگی و برخی از مدارس شهرستان کاشان در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی (ره) برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان در حاشیه بازدید از بخش های مختلف کتابخانه در کنار کودکان و نوجوانان بازدیدکننده قصه میلاد منجی عدالت گستر، مولا صاحب عصر (عج) را بازگو کرده و اظهار داشت: نحوه میلاد منجی موعود برای همه ما درس است و اینکه وعده الهی حتمی و قطعی است.

 

حجت الاسلام سعید حسینی افزود: شما نوجوانان عزیز می توانید با دعا و اعمال نیک، ظهور امام زمان(عج) را نزدیک کنید.

 

فرماندار شهرستان کاشان هم ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه بویژه بخش نسخ خطی گفت: مطالعه پیش فرض و پیش نیاز شکوفایی استعدادها در جامعه بویژه نسل نوجوان است.

 

 محمدشریف زارعی  افزود: در روایات و احادیث دینی امر به مطالعه بسیار تاکید شده و مخصوصاً مطالعه کتاب هایی که بتواند مسیر درستی را برای زندگی فرد ترسیم کند.

 

فرماندار کاشان ادامه داد: متولیانی که در عرصه خدمت رسانی در حوزه مطالعه هستند در این زمینه باید اهتمام ورزیده تا منابع ارزشمندی در دسترس عموم قرار گرفته و هم اینکه جامعه را آگاه کنند تا بحث مطالعه یکی از ضروریات زندگی مردم شود.

 

معرفی کتاب، قصه گویی، آشنایی با مفاخر و بزرگان کاشان، مسابقه کتابخوانی و اهدا جوایز از جمله فعالیت های بود که در حاشیه برنامه کتابخانه گردی انجام شد.

 

کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی (ره) با بیش از ۴۵ هزار نسخه کتاب و بالغ بر سه هزار نفر عضو به ارائه خدمات به مخاطبین در شهرستان کاشان می پردازد.

کد خبر 1256851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha