خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر رسالت سنگینی بر دوش مسئولین است

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون خون شهدا است، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر رسالت سنگینی بر دوش مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۹اسفند)، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: بنا به آیات و روایات شهدا نزد خداوند هستند، اینکه شهدا نزد خداوند هستند و روز می گیرند، به علت عمل صالح بوده و به خدای عالم شرک نداشتند.

 

مدیر کل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه رمز عملیات شهدای ما یا زهرا، یا فاطمه، یا حسین و...بود، افزود: جایگاه خانواده شهدا در جمهوری اسلامی جایگاه رفیعی است، مقام معظم رهبری وقتی در مقابل دولتمردان قرار می گیرد محکم و مقتدرانه و در مقابل خانواده شهدا متواضعانه برخورد می کند.

 

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: این جایگاه الهی بوده و هر کسی در مقابل خانواده شهدا کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا از گرانبها ترین دارایی که همان جان است گذشتند، عنوان کرد: همه مسئولین در خدمت به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا، رفع مشکل مسکن و اشتغال فرزندان آنان رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهدا، ایثارگری و جانفشانی جانبازان و آزادگان است، گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل بنیاد شهید را حرم دستگاه های جمهوری اسلامی عنوان کرد، گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لرستان خاطرنشان: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر حرکت در مسیر شهدا است.

 

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: نمایندگان باید از حق ایثارگران دفاع کنند نه اینکه حق آنها پایمال شود.

 

حجت الاسلام هاشمی دفاع از حق ایثارگران را مطالبه بحق ایثارگران عنوان کرد و گفت: مسئولان در این زمینه باید پاسخگو باشند.

کد خبر 1256880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha