تقویت بخش کشاورزی در اولویت کار مسئولان  قرار گیرد

استاندار سیستان وبلوچستان بکارگیری شیوه های نوین و ابتکاری و دانش بنیان را در توسعه بخش کشاورزی ضروری برشمرد، گفت: تقویت بخش کشاورزی در اولویت کار مسئولان باید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد کرمی- استاندار سیستان وبلوچستان- در نشست شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به ظرفیت های فراوان کشاورزی گفت: حوزه کار کشاورزی مهمترین حوزه جهت تحقق توسعه استان است و سایر بخش ها با توسعه کشاورزی می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشند.

 

محمد کرمی بکارگیری شیوه های نوین و ابتکاری و دانش بنیان را در توسعه بخش کشاورزی ضروری برشمرد و اظهارداشت کار جهادی ، حضور همیشگی در میدان عمل و حل مسائل و مشکلات بهره برداران وظیفه همه ماست وی ایجاد هماهنگی بین دستگاهی در اجرای پروژه ها را مهم ارزیابی کرد و تاکید کردمدیران موفق ،مدیران با اراده وهمیشه در میدان می‌باشند که برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند داشت.

 

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه های مردم منطقه، بخش کشاورزی استان در آینده نزدیک یکی از قطب های تولید انواع محصولات خصوصا میوه های گرمسیری خواهد شد.

 

وی امنیت غذایی را بسیار مهم برشمرد و گفت برای دستیابی به این مهم و ارتقای کشاورزی سیستان وبلوچستان آماده هرگونه پشتیبانی می‌باشیم.

 

 در این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از شاخص ترین اقدامات این سازمان در راستای دستیابی به خودکفایی در تولید گوشت مرغ ،تولید تخم مرغ،توسعه‌ کشت های گلخانه ای و باغات میوههایگرمسیری، اجرای آب بندان ها و بکارگیری بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در توسعه کشاورزی استان ارائه کرد در پایان این نشست با حضور استاندار و بمناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک نهال مثمر در محل سازمان جهادکشاورزی استان غرس گردید

کد خبر 1256897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha